Dagens kost

Idag känns det som jag ätit massa. Men destu mer du tränar destu mer mat behöver du. Jag märker hur sjukt mkt jag kan äta utan att bli sådär mätt. Jag gör ju av med så mkt energi så min kropp blir säkert glad över all mat jag ger den :) Är iaf väldigt uppsvälld och har ont i magen nu efter fruktsalladen. 

Frukost: Gröt

Lunch: quornfileer, potatis, sallad, kvargröra gjort på curry, 

Träning: Triceps, rumpa, mage

Mellanmål 1: Proteinpannkakor med kvargröra

Mellanmål 2: proteinbar

Middag: Linssoppa med 4 finncrisp

Träning: tabata och crosstrainer

Kvällsmål: en proteinshake, fruktsallad med vaniljkesella






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0