Dagens rygg/bicepspass

Körde inte ut mig helt då jag va så andfådd och handflatorna sved plus handlederna värkte. Måste införskaffa mig ett par bra handskar med handledsskydd. Har ni några tips på bra?

Men jag kunde iaf köra 35kg i cable biceps curl, sen i slutet blev det två dropset 35-20kg och sist mage. 

Jag har varit i stort behov av färg så jag köpte dove brun utan sol och har smörjt mig fredag och lördag :) känner mig iaf mkt fräschare och den funkar också. Nackdelen är bara att jag blev mer gulaktig av den och man får lättare ränder. Men den kan man ta emellan den andra busen som underhåll då den är mer prisvärd :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0