Favoriten

Detta fotot på Vincent är mångas favorit :) Min mamma tex älskar det och den pryder nu februari månad i våra almenackor :)
När jag tittade i almenackan så såg jag namnet Valentin som är på alla hjärtans dag. Det namnet hade passat med Vincent om man vill ha passande namn. Men jag tycker inte det är så viktigt att det ska passa, men tycker namnet är fint men samtidigt svårt att uttala då namnet inte har nån flyt eller hur man ska säga. Däremot Valentinna är väldigt fint till flicka :)
(Nej jag letar inte namn för jag är gravid) ;) Men jag vill ha några på lager sen när det är dags igen. Melissa har jag alltid älskat, Leon och Lennox är fint. Vincent heter ju Lennox nu i andranamn men hade kunnat tänka mig döpa vårt andra barn till Lennox om vi får en pojke (som jag tror vi får).
 
 
3 månader bara. Men tycker han redan va stor då ^^
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0