Feeling good

Jag va superseg innan träningen men det vände helt sen. Va nog ett av mina bästa benpass. Körde mycket utfall både i chinsmaskinen och med hantlar, sen körde jag även bulgariska utfall med hantlar. Även olika sortes knäböj och de vanliga maskinerna jag brukar köra. Gjorde rekord i benpressen och utfall så det va kul :) Avslutade med 200kcal på crossen. 

En sak jag tycker är lite jobbigt är att magen blir dubbelt så stor när jag kör knäböj, o då överdriver jag inte. Är all extrahud som samlas på ett ställe. 
Inte mkt jag kan göra åt det. 



Hade mitt nya baslinne från hm. Väldigt skön kvalite!


Kommentarer
Anonym

Det är väl inget träningslinne? Är inte det de bas linnena som hm har i bomull? Di borde bli sjukt svettig i dom...

Svar: Det har jag inte skrivit heller? Skrev de är hms baslinne. Funkar superbra att träna i.
Malin

2014-02-26 @ 09:04:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0