Food

Älskar när man storhandlat och det är helt fyllt i skafferiet, kylen och frysen :) 
Fast jag brukar ända laga det vanliga, men ibland kan man göra det lilla extra när man storhandlat. Som igår när jag unnade mig halloumi som jag älskar. Innehåller mkt protein men väldigt mkt kalorier pga allt fett, drygt 300kcal för halva förpackningen (100gram).


Precis allt i vårt skafferi är nyttigt. Förutom pulversåserna vi köpte för säkert över ett år sen. Köper mkt i konservburkar som krossade tomater, kokosmjölk, kattmat, majs, tacosauce och massa barnmat :)

I den andra lådan är det onyttiga som är till bakning som mjöl, socker, sirap osv. Men den lådan används väldigt sällan nuförtiden. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0