Fortfarande pösig

Är sådär pösig idag med. Får hoppas det beror på mensen som kanske kommer snart.  Men jag har ätit mkt mer skit, så de är säkert en av anledningarna. 
 
Jag och Danny ska försöka göra mer ihop. Så vi har sagt vi ska träna 1-2 gånger i veckan ihop (barnvakt brukar inte va svårt att hitta hehe), och de dagar det är fint väder ska vi gå en promenad med Vincent. Då kan vi tex gå till Dannys mamma, lämna Vincent och gå tillbaka och sen träna :) 
Men promenader blir det mer när vi ska deffa ihop. Bättre väder då med :)
Märker att jag mådde bättre och va mer nöjd med kroppen när jag åt mer rent. Så ska försöka göra det men kanske större portioner. Men det gör inget om jag går upp lite i fett, just nu fokuserar jag på styrketräningen och att bli starkare. Kommer hinna bli rippad till sommaren utan problem sen :)
 
 
I somras




Kommentarer
Anna

Känner igen med dig, också varit pösig och svullen nu hela veckan. Inte roligt när ingenting man sätter på sig får en att känna sig bekväm, helst av allt skulle man gå omkring i myskläder hela dagen men det funkar inte riktigt på mitt jobb.

Svar: Ja de är riktigt drygt. Man vill ju inte gå runt o se gravid ut såfort man slappnar av.
Malin

2014-02-20 @ 06:25:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0