Handstående

En annan sak jag vill bli bra på är ju handstående. I förrgår fick jag till några väldigt bra handstående och kände mig på nåt sätt mkt starkare i den övningen, för det krävs ju mkt styrka för att orka stå länge. Då hade jag ändå kört axlar innan så man va ju rätt mör i kroppen.
Det boostar ju också självfötroendet när man klarar stå länge och när man märker man blir bättre och bättre. Har dock inte stått på händer så mkt senaste tiden då jag oftast inte hinner. Men jag stressar inte eller har tidspress med mina mål, huvudsaken är att jag förbättras oavsett hur lång tid det tar.
 
 
Jag vet, jäkligt dålig kvalite på bilderna. Sen när Danny ska filma går det alltid så jäkla dåligt haha! Har ingen fokus då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0