Hår inspo

Jag älskar fortfarande ombre looken, eller det gjorde jag långt innan den ens blev modern. Så jag hade helst velat ha den färgen som är på flera bilder nedan med mörkt och blont i längderna. Men det blir dels för dyrt, för jobbigt att färga löshår i ombre och det sliter mkt på mitt hår. Den första bilden ville jag ha som sist men det blev lite mörkare i längderna än jag tänkte.
 
 
Älskar hennes hår!
 
Hade velat ha blont långt hår som denna bilden med, såå snyggt till sommaren :)
 
 
Men det blir nog denna färgen. Ska försöka göra det ljusare i längderna bara och färga om det i koppar då mkt har lossnat. Tänk denna färgen i jättelångt vågigt hår och en fin sommarbränna <3 Men koppar finns inte i löshår så man måste färga det. Undra om det blir svårt att få rätt nyans..
 
 
Såhär långt va det sist jag gjorde hårförlängning. Här är det precis insatt så det är inte tvättat eller stylat, därför är det så rakt och livlöst :)
 
 


Kommentarer
Anonym

Ombre finns billigt på www.extensionstore.se. köpte mitt där 02/27 och är jätte nöjd :)

Svar: Fast de verkar inte ha för keratinvax. Men de står inte de är europeiskt hår i ombre? Kan bara ha europeiskt. Men tack ändå :)
Malin

2014-02-25 @ 12:25:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0