Helgens mat

Denna helgen har jag ätit GOTT! Riktig bulkhelg haha! Det har varit frallor, minipizza, choklad, naturgodis, bakelser, halloumi, juice. Mycket som jag inte brukar äta. Men jag har iaf tränat som jag ska sån tur är.
Det godaste denna helgen måste vara ciabattan som jag hade haft i ugnen så den va sådär riktigt knaprig, med smör, philadelphia och grönsaker. Älskar bröd! Men samtidigt är jag glad jag lyckats utesluta det ur min kost helt (förutom vid vissa få tillfällen). Har inte haft några cravings efter det sån tur är :)
 
 
Blåbärsgröt med mandlar
 
 
 
Lunch i lördags
 
En god och stor sallad från citygross
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0