Hungrig

Känns som jag kan äta hur mkt somhelst för att bli mätt. Magen vänjer sig fort vid mer mat. Vägde mig på gymet idag och vägde nästan 56kg igen. Men de va på eftermiddagen och tror jag samlat mkt vätska nu när jag äter mkt mer kolhydrater. 1gram kolhydrater binder ca 2.5gram vätska. Så jag känner mig mer pluffsig efter kolhydratintag. 
 
Körde triceps, rumpa och lite mage idag. Ökade till 30kg cable overhead och det gick bra. Försöker öka alla övningar lite smått hela tiden. 
 
Men tänkte skriva vad jag ätit idag så är det lite skillnad från vad jag åt i januari :)
 
Frukost: Gröt och 2 finncrisp
 
Lunch: pasta och quornfärs 
 
Mellanmål1: kvargröra med en banan
 
Träning: triceps, rumpa, mage
 
Mellanmål2: proteinpannkaka, 1 äpple
 
Middag: korvgryta med matvete
 
Kvällsmål: proteinglass
 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0