Insydd

Jag minns när de första bilderna togs. Tror det va i augusti nån gång, vi skulle grilla. Kände mig väldigt smal då, annars hade jag inte haft en tajt klänning haha. Men jag hade rätt fel (enligt mig). Tycker jag va rätt blind, jag trodde jag va mycket smalare än vad jag va. Men det beror på att man varit så stor så länge och det är ju en drastiskt skillnad på magen några veckor efter förlossningen. För i somras kände jag mig nästan som innan graviditeten, lite läskigt man kan va så blind och inte se verkligheten. Det va mest den lilla putmagen jag störde mig på. Men jag är glad jag inte mått dåligt av min kropp under graviditeten eller efter, utan jag har hela tiden sett framsteg, haft en utveckling hela tiden och det är den jag har fokuserat på.
Klänningen har jag sytt in då den va väldigt mycket förstor då jag säkert töjt ut den :P
 
 
Tycker inte kroppen åt vänster är så farligt heller. Väldigt kvinnlig. Men det är inte "jag".
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0