Inte i form

Har inte känt mig alls i form de senaste dagarna, kände mig mkt mer i form när jag låg på underskott. Så ska försöka minska kolhydraterna igen då det samlar så mkt vätska. Sen har det gjort jag fått ett starkare sötsug. Som nu är jag jättesugen på nåt gott. Får bli ett granatäpple när Vincent sover. 
Sen är jag så uppsvälld. Men jag äter väldigt mkt gasbildande mat som bönor,  broccoli, lök, blomkål. Men det är nåt jag måste äta, iaf linser och bönor pga proteinen. 
 
Men det är som en stor hård kula under naveln som jag hatar, inga kläder sitter bra heller, sen är man kritvit på det haha! Men vet det kan försvinna på en dag så får helt enkelt acceptera läget. 
 
 
Idag tränade jag biceps, rumpa och lite cardio. Hade sån hög puls genom hela passet så ska testa träna utan aminosyrorna imån o se om det beror på det. 
 
 
 
 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0