Kamerabilder

Har inte tagit bilder med systemkameran på jättelänge känns det som. Har inte haft lust eller orkat ta några bilder. Speciellt inte på kroppen då jag ändå inte riktigt känt mig i form. Men jag passade på igår innan magen blev allt för uppsvälld.
 
Jag har känt den senaste tiden mina armar har vuxit som fan, eller mina muskler vid armarna. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt. Jag vill ju inte få större armar då jag redan tycker de är förstora för min kropp, samtidigt gillar jag konturerna som kommit fram ordentligt nu. Längtar tills jag ska deffa ordentligt så jag blir mer fast och smalare förhoppningsvis. Men frågan är om jag kan köra så tung styrketräning då? Får se hur jag kommer träna.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0