Kvälls shopping

Tycker lite synd om mig så klickade hem detta träningslinnet :) Jag har inte så många träningstoppar jag är supernöjd med så hoppas detta sitter bra. Är verkligen min stil för älskar smala axelband, hatar när de är breda då axlarna bara ser smalare och klumpigare ut då. Beställde det från Sportamore och är märket Dcore.
 
Har superont i nacken och ner i ryggen, som om jag har sträckt mig, gjort ont sen i morse men är värre nu, sen är jag fortfarande förkyld och hängig så får se om det blir träning imån. Men förkylning brukar försvinna fort för mig så håller tummarna :) Sen på tisdag ska jag och Vincent träffa föräldrargruppen hemma hos en där vi ska äta fruktsallad. Ska bli kul. Så får inte va förkyld då! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0