Långpass

Idag blev det ett långt och effektivt pass. Cyklade till gymet, tränade två timmar och cyklade hem. Körde rygg, axlar, mage och crosstrainer och avslutade med lite handstående. 

Sänkte till 5 kg hjälp i chinsen och klarade 6-8 rep x 4. Kändes väldigt kul :) sen blev det 20kg i hantelrodd.


Här ser man musklerna som kommit vid sidan av magen, buktar ut över höftbenen. 

Jag va så sjukt hungrig efter passet. Laddade bara upp med en banan och massa jordnötssmör. Så det va riktigt gott med proteinpannkakor och kvargröra efter :)



Kommentarer
Anonym

Hej! Vet du vilka övningar det kan ha varit som gjort att dina muskler över höften har kommit fram? :)

Svar: Jag kör inte så mkt sidan av magen. Tror de kan va vilken övning som helst som jag gör. Har gjort två inlägg där jag visar mina magövningar :) du kan söka på bästa magövningarna så kommer ett inlägg upp
Malin

2014-02-18 @ 20:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0