Längtar

Hade tänkt göra en hårförlängning i april nångång. Då håller det hela våren/sommaren. Hade velat göra det nu men vill de ska hålla till september nångång. Det brukar behövas tas ut efter ca 6 månader då fästerna har vuxit ut så mkt då. Eller kan man ta loss fästerna och sätta dit dom igen om håret hållt sig bra.
 

Jag kanske kör på kopparfärgat i några olika nyanser och sen får jag köra med inpackningar. Det kommer ju gå åt endel inpackning för hela håret. Eller nån brun färg med slingor.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Det bruna var verkligen sjukt snyggt!

Svar: Ja brunt funderar jag på med :) fast den bilden är lite missvisande, de va där jag hade ombre :p
Malin

2014-02-12 @ 11:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0