Låren klappar

Jag minns i somras/höstas när jag störde mig på att mina lår klappade mot varandra när jag gick. Inget jag känt innan graviditeten. Som när jag powerwalkade så brände det nästan vid låren för de drogs emot hela tiden.
Mina lår och rumpa blev väldigt stora under graviditeten, trodde inte de skulle bli så stora som de blev.
Så benen är nåt som jag har gått ner väldigt mkt kring, nästan 10 cm runt varje lår. Men jag har knappt kört nån cardio utan jag har gått ner från styrketräningen. Det trodde jag aldrig innan, då kändes det bara som man blev större av styrketräning men man blir snarare tajtare och fastare.
 
 
 
I somras/höstas nån gång
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0