Legday today

Har varit så trött flera dagar nu. Som idag är jag skitseg! Fast sov inte så bra inatt. Vincent drömde en mardröm så Danny la han jämte oss i sängen och där somnade han. Väldigt mysigt att ha han jämte sig men jag kan inte riktigt slappna av då. Rädd att väcka han och man vaknar för minsta ljud. Sen underlättar det inte att både Danny och Vincent snarkar haha!

Hoppas jag blir piggare på gymet, brukar bli det. Men jag är just nu såå trött i kroppen och ögonen. Men ben och rumppasset är mitt viktigaste pass. Det måste bli gjort :) Kikade lite på youtube på leg exercises o hittade lite olika övningar :)

Ibland funkar det bäst att hitta motivationen från ens egna bilder på en själv. Dels känner man att man inte vill förlora resultaten och sen ser man hur mkt resultat allt jobb gett :)


Väx väx väx, fokus fokus fokus

Laddat med lättkvarg blandat med hallon och proteinpulver. Toppat med banan och kanel. Detta va sjukt gott och mättande! Brukar aldrig ha banan men innan träning funkar de fint 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0