Legday

Idag har jag cyklat ca 7-8 km och kört ben och rumppass i två timmar varav lite crosstrainer i slutet. Så idag har jag säkert förbränt massa. Gott med naturgodis ikväll. Unnade mig även en proteinbar jag bakade igår, blev riktigt goda! Tänkt göra egna proteinbars länge men de finns så många recept ute, men detta va väldigt simpelt. Lägger ut receptet och näringsinnehåll imån :)
 
Stör mig på att jag har två två rumpveck :P Det nedersta vecket får gärna planas ut. Men om rumpan blir större så kanske ett veck trycks ut? haha
 



 
 


Kommentarer
Mrs V

Snyggt rosa linne, var har du köpt det? :)

Svar: På hm :)
Malin

2014-02-09 @ 09:10:11
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0