Lets dance

Snart är det premiär för lets dance. Brukar inte titta på det men tycker det är roliga kändisar med detta året :) 

Sen ska jag testa min nya scrub från bodyshop och sen smörja med bus :) 

Har pratat med min kompis om hur vi ska göra med hårförlängningen. Hade velat ha koppar men det blir bara krångligt. Måste först färga löshåret så det blir samma färg  som mitt vilket är svårt, sen måste helst hela håret va i någorlunda samma färg då vi inte vill färga löshåret i ombre =mkt jobb. Så kommer att färga hela håret brunt med mörka slingor så min mörka utväxt smälter ihop. Annars kan vi göra en avfärgning i botten men de är så svårt att få det jämnt då. 
Längtar iaf till mitt nya hår :) Kommer göra det i mitten av april typ. 

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0