Lik sin pappa

Jag såg många likheter mellan Danny och Vincent när han va nykläckt. Men jag tycker inte de är lika lika längre. Men det säger ju att bebisar oftast liknar sin pappa mest i början för de ska knyta an lättare, vet inte om det stämmer men jag tror det. Sett många bebisar som alla liknar sin pappa i början och sen kommer mammans drag fram. Men jag tycker fortfarande Vincent liknar Danny mest. Jag ser inte en enda likhet mellan mig och Vincent. Ser inte riktigt nån likhet med han och nån i vår släkt haha, han är one of a kind <3
 
 
Min gubbskrutt. Tänk vad han ändrats!
 
Haha denna bilden har prytt vår bakgrundsbild ett tag nu
 
 
Här har han verkligen Dannys näsa! Nu är den inte lika rund längre :P


Kommentarer
Malin

Vart brukar du köpa kläder till Vincent? Tycker han har så fina kläder jämt :)

Svar: De är lite olika. Mest från kappahl, lindex och hm :) jag tycker vi klär Vincent rätt slappt haha. Klär sällan upp han :P
Malin

2014-02-18 @ 14:36:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0