LyyyyxXxxxXx

Idag kom ju barnbidraget (wihoo). Men jag har oftast shoppat saker till mig för det o sen har vi köpt Vincents mat och blöjor när vi storhandlar. Då har ju pengar som ska räcka till oss gått åt till Vincent så matpengarna har tagit slut fort. Men idag stack jag till ica och köpte massa mat till Vincent och ska köpa blöjor imån så vi tar det för sig. Köpte välling som jag ska börja ge när han ska sova. Nu ger vi egentligen ersättning för att han somnar lättast efter han ätit det. Men välling ersätter inte maten på samma sätt så han ska få en flaska innan läggdags. 

Eftersom jag känt mig nere ett tag så ville jag lyxa till det med lite naturgodis :D har ätit väldigt kalorisnålt idag och tränat hårt så jag kände jag har plats för lite godis. Så de blir lite mys ikväll. 


Malins a'la lövbiff med kvargröra till kvällsmat. Såå gott!






Kommentarer
Carro

sparar ni något till Vincent typ i fonder eller liknande? :)

Svar: Vi har öppnat ett konto till vincent där vi för över pengar :) kan inget om fonder o sånt :S
Malin

2014-02-22 @ 11:26:24
URL: http://justblonde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0