Magens utveckling

Magmusklerna har ju kommit fram mer och mer och just magmuskler är ju nåt som väldigt fort försvinner om man inte sköter kosten rätt eller om man samlar vätska tex. Jag tränar magen 4-6 gånger i veckan så jag vet ju att musklerna inte försvinner, men i olika tider på månaden samlar man ju mer vätska och ibland svullnar jag upp en massa så jag vet de finns kvar där under nånstans i de perioderna :P
 
För att få synliga magmuskler måste man tappa mycket underhudsfett, det kan vara rätt svårt då det inte går punktförbränna så man måste tappa fett över hela kroppen och hoppas på att det även vill ta från magen, som kan va ett ställe som många samlar extra mkt fett kring. Så vissa kanske måste gå ner jättemkt i fett för det tar från andra ställen först. 
 
 
Vet inte när första bilderna togs, 3-4 månader efter förlossningen tror jag ? Och de andra bilderna är 6 månader efter
 
 
5 månader efter förlossningen
 
7 månader efter förlossningen
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0