Mammafika

Snart ska jag och Vincent träffa några mammor och fika som sist. Kommer bli frukt och frallor :) Denna gången ska jag iaf inte ge Vincent nåt som han kan sätta i halsen av :S 
 
Har köpt kex och en melon som jag ska ta med mig. Är perfekt alla ta med lite var så blir det massa gott.
Det är alltid kul att träffa andra mammor, eller andra personer överhuvudtaget som inte inkluderar Danny :P Annars är jag mest med Danny och mitt gym typ haha. Inte sådär jätte socialt liv just nu. 
 
 
Så idag har jag en anledning att klä upp Vincent. Jag brukar inte klä upp Vincent alls ofta. Han går lixom i samma pyjamas i flera dagar ibland så länge han inte kladdat ner den med spya eller mat. Jag brukar inte ha byxor och body på dagen och sen byta om till pyjamas på natten utan han kan sova med byxor o body eller pyjamas beroende på vad han har på sig just då. För mjukisbyxor och bodys är ju med väldigt mjuka så det blir ingen speciell skillnad. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0