Mätdag

Mätte mig igår för o se lite vad som har hänt sen jag började äta mer kalorier. Men jag tror jag ska mäta mig mer sällan än varannan vecka, typ varannan månad eller nåt. 
 
På två veckor:
 
+ 0.5cm runt överarmen
+ 1 cm under brösten
- 1 cm runt magen
+ 1 cm runt låren
+ 1kg
 
 
Eftersom jag har gått ner runt magen, midjan är detsamma, så tror jag att det är muskler jag gått upp som är mitt mål. Benen och armarna har jag kört väldigt mkt och ryggen kör jag väldigt tungt nu. Så jag hoppas ökningen beror på muskler. Men samtidigt har det bara gått 2 veckor sen jag mätte mig sist.
Men nu ska jag vänta 1-2 månader tills nästa mätning. Spegelbilden får tala om hur det går tills dess :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0