Mina verk

Skriver inte så mkt om mina målningar och teckningar. Detdär går verkligen i perioder för mig. Kan ta flera år innan jag har lust att sätta mig ner och måla igen. Men jag ska snart måla en tavla som jag tror kommer bli väldigt bra som vi kan ha i vardagsrummet :) Men ändå känner jag att jag blir bättre och bättre, iaf när det gäller att teckna, trots det varit långa uppehåll så behärskar jag det bättre för varje gång.
 
Min bror och brorsdotter
 
Danny och hans bröder. Tycker nog hans lillebror åt höger är mest lik.
 
Vincent
 
En random brud
 
 
Har alltid älskat måla tigrar. Så vackra djur!
 


Kommentarer
Josse

Åh Malin, dem är verkligen helt otroligt vackra! Du är så himla duktig så det finns inte! :D ett familjeporträtt när vi är fulltaliga skulle man ha! ;)

Svar: Tack så mkt!:) ja de får bli i framtiden :p
Malin

2014-02-05 @ 17:25:25
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Erika

Hej. Du målar otroligt fint! Vad skullr Du ta i betalt ifall du skulle.kunna.måla.till.en?:)

Svar: Hej! Tack så mkt :) beror på om det är akrylmålning eller blyerts teckning du menar? Jag tar inga beställningar på målningar med akryl just nu då det tar väldigt lång tid att göra. Men en teckning ligger på 500kr och uppåt beroende på motiv och storlek.
Malin

2014-02-05 @ 21:36:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0