More PINK

Har funderat på att köpa ett par till Nike leg a see leggings då jag gillar mina leopardleggings så mkt. De har ju använts väldigt flitigt. Hade egentligen velat ha ett par gråa men de finns inte nånstans så dessa svarta med rosa text fick det bli istället. De leopard jag har är också slut överallt verkar det som.
Men jag tycker dessa ger en fin form då det är tunt tyg och trycker inte in nånstans.

Sen gjorde Danny en beställning från mmsports igår så passade på att klicka hem en till shaker, min shaker har börjat läcka så måste ha en ny. Men gymgrossisten har fler att välja på, men tänker inte betala frakt för en shaker :P
 
279 kr från sportamore.se
Billigt och bra :)
 
 
 
 
Förresten jag gillar rosa ^^
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0