Morgonform

Va ett tag sen jag fotade med systemkameran. Är ju mkt bekvämare att ta mobilen ;) 
Hade min vilodag som vanligt igår så idag är det på att igen. Kommer bli 7 pass denna veckan då jag körde dubbelpass i torsdags. 
 
Detdär med att man inte bör träna så mkt är väldigt olika. Man ska inte ta till sig allt man läser och hör när det gäller träning. Man måste köra det som passar en själv. Kroppen reagerar olika för alla. Alla kanske inte kan träna såhär mkt, kroppen säger ifrån isf. Så man får lyssna på sin kropp. 
 
Jag känner mer nu att jag kan träna mkt utan att få ont. Tror min kropp har vant sig. Men träningsvärk är nåt jag nästan ständigt har nånstans men är inget farligt. Vad jag läst kan man även träna med träningsvärk. 
 
Knäna känns också bättre, har inte lika ont i dom längre vilket är skönt. De behöver säkert med vänja sig. 
 
 
 Min BUS är slut nu, men den St Tropez som jag hade har ändå hållt väldigt länge. Men tänkte testa ett annat märke denna gången, Vita liberata. Många storbloggare har tipsat om den så får väl testa. Finns billigt på amazon för ca 200kr :) Men får vänta tills pengarna kommer in :/ Men hade velat smörja mig nu för färgen från St Tropez håller verkligen inte länge..


 


Kommentarer
candycane

Tycker du ska testa den här :) den är grym

http://www.feelunique.com/p/Cocoa-Brown-One-Hour-Tan-Mousse-150ml

Svar: blir man väldigt mörk av den och hur länge håller färgen? :)
Malin

2014-02-15 @ 14:33:57
Anna W

Sjukt snygg bh! :D var har du köpt den?

Svar: Här är länk till bhn http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B004FLCJ5E/ref=mp_s_a_1_3?qid=1392494636&sr=8-3&pi=AC_SX110_SY165

Står de är amningsbh men de stämmer inte utan är den som är på bilden. Underbandet är stort i storlek så ta isf en storlek mindre
Malin

2014-02-15 @ 17:31:23
Ida

Är där byglar i den bh, samt hur funkar såna storlekar om man har ca 75 d?

Svar: Hej! Det är inga byglar i denna. I uk storlek är 75D 34D :)
Malin

2014-02-16 @ 15:30:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0