Mot stan

Är lite piggare nu efter kaffet och mina proteinpannkakor. 
Så ska ner till stan och köpa en foundation och nån brun utan sol om jag hittar. Måste även ha en ny concealer men måste forska om vilken som är bäst för mig först. Om ni vet nån bra concealer som täcker ordentligt under ögonen så tar jag tacksamt emot det. Nu har jag covermix från makeupstore men den blir lätt kakig under ögonen. 
 
Har dessa byxor hela tiden xD
Men har ju inga andra som sitter bra. Kanske ska köpa ett par gråmelerade som jag ska ha o träna i. Sett många som tränar i just de gråa. Annars känns de mer som vardagsleggins men de är konstigt nog skönare än en par träningsleggins :)
 
Blev lösögonfransar idag. Brukar inte ha det till vardags men kände jag behövdes piffas upp lite extra idag
 
 


Kommentarer
Jenny

Har hört att en concealer från Too Faced ska vara bra men har inte testat själv. Själv använder jag en från Kicks egna märke, tycker den täcker helt ok och är väldigt krämig.:)

Svar: Får kika på den :) köpte iaf en tillfällig nu från loreal. Man får testa sig fram :)
Malin

2014-02-14 @ 13:13:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0