My morning

Jag och Danny stack till gymet typ 11.
Körde rygg och biceps. Men kände mig inte så stark idag, orkade inte lika mkt. Sen blir jag superandfådd fort så man orkar inte köra många reps. 
Va rätt kul när vi va påväg in till gymet. Så såg jag en handske ligga på parkeringen och då sa jag på skoj till Danny att jag behöver en extra handske och kanske borde ta den. Men märker jag inte sen det va min handske som legat där sen i torsdags? Så sprang ut och hämtade den och tvättade den. För kan inte köra rygg utan handskar, svider direkt. 

Sen handlade vi frallor och lite annat gott ;) Sen efter hockeyn ska vi kanske gå en promenad med Vincent. Är ju så varmt idag!



Blev bara två videos. Ni får se dom senare :) är förvånad jag fått så mkt ryggmuskler på senaste tiden. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0