Njuter

Gjorde proteinbars nu ikväll. De är verkligen som godis och så enkelt att göra. Denna gången glömde jag inte jordnötssmöret som gjorde de ännu godare än sist, sen hade jag torkade dadlar och aprikoskuber i. Skulle kunna äta allihopa! 
Lägger upp receptet igen för de som missade det sist. 

3dl fiberhavregryn
2.5dl proteinpulver (choklad/banan)
1dl jordnötssmör
3msk kakao
2.5dl kvarg
Torkade dadlar, aprikos, nötter (valfritt)
Garnera med kokos

Blanda allt, lägg ut på ett bakplåtspapper och strö över kokos. Låt stelna i kylen och skär sen upp valfria stora bitar och plasta in. 
Blev 9 bars för mig :)
(Edit: satsen blev alltså 9 bars, så jag åt in 9 bars haha!)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0