Not a badass

Har känt mig nere hela kvällen. Trött och hade inte alls bra pump på gymet. Gjorde det jag skulle, gjorde så många reps jag brukar så passet gick bra. Men kände inga lyckokänslor eller att det va kul överhuvudtaget. Sen är jag såå less på min uppsvällda mage. Testade träningstoppar i säkert 15 min för inget satt bra pga magen. Har känt mig tjock till och från varje dag nu vilket förstör så mkt. Tog inte ripped idag heller vilket också påverkar mkt. Jag måste ta ripped för att få detdär pumpet och lyckan på gymet. Annars bara blir det att jag tränar medans jag inte älskar det, och då kommer man tröttna fort så frågan är om jag nånsin kommer kunna köra utan ripped eller pwo? 

Nu dricker jag iaf en proteinshake och ska äta en bars. 




Kommentarer
Emelie

Hej!

Först och främst, vilken galen inspirationskälla du är! Måste fråga dig om det är ripped hardcore som du äter? Jag tog min första tablett går och hoppas på bra effekt, då jag har några kilon kvar att bränna efter min graviditet. Hur tycker du att det har fungerat för dig? (om det nu är dem du äter)

Svar: Hej! Tack så mkt :)
Ah det är ripped hardcore jag äter. Men inte som fettförbränningspiller utan för energin den ger. Tar den ca 20 min innan träning. Om du vill gå ner så räcker det inte med ripped utan man ska ta den i samband med träning :)
Malin

2014-02-20 @ 10:07:52
Anonym

Kan inte va bra å ta dem pillerna så många dagar i veckan?

Svar: Kanske inte i all evighet. Men just nu säger inte kroppen ifrån. Viktigt o lyssna på kroppen
Malin

2014-02-20 @ 11:42:46
Emelie

Jo, det var energimässigt som jag menade, tack för ditt svar :)

2014-02-20 @ 12:10:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0