PT Malin

Hade varit grymt kul att jobba som PT, att påverka andras resultat och då tror jag intresset för just styrketräning hade växt ännu mer. Men jag har verkligen ingen lust att plugga mer, just i pt-yrket läser man väl också mkt om kost och musklernas anatomi så jag tror det inte är så kul att plugga till det, men att jobba som det hade varit kul.
 
Min lillebror frågade om jag kunde va "pt" för honom, visa han hur han ska träna och äta. Men jag är inte så insatt så jag vet hur han bör träna för att bli större, men det är väl likadant som jag tränar bara att han måste äta mkt mer och regelbundet. Men det hade varit kul om jag kunde hjälpa honom bli större. Alla i vår familj är väldigt smalt byggda och går inte lätt upp i vikt, men jag har sett många transformations bilder på killar som varit supersmala till stora biffar så det går :) Man måste bara ÄTA som fan och köra tung styrketräning, sömn är också viktig!
 
Så vi får se, kanske kan lägga upp hans utveckling här om han vill det och om jag hjälper han. Kanske jag även kan inspirera killar här på bloggen med ;) Om han får några resultat vill säga. Jobbet är ju hans och resultaten är det bara han som kan uppnå men med nån utomståendes hjälp och råd.
 
Jag hoppas mitt intresse för träning är kvar en lång tid framöver. Mitt intresse för styrketräning har blivit väldigt stort. Jag vill prata om det hela tiden och tänker på det hela tiden typ. När jag ska sova tänker jag på vad jag ska träna dagen efter, vad jag önskar jag blir bättre på osv. Är inne på massa fitnessbloggar och inspireras, bloggar om träning. Ja.. man kan konstatera att jag börjar bli besatt ;)
Nu när jag börjar bli sjuk blir jag deppig för då kanske jag inte kan träna på några dagar (världen går typ under).
Inte jobbigt för jag är rädd att förlora resultat eller nåt sånt utan för jag såå gärna vill till gymet. Helst 2 gånger per dag varje dag i veckan haha. Men det skulle aldrig min kropp tillåta så måste låta den vila ibland.
När man älskar träning så mkt som jag gör idag så är det heller inte svårt att få resultat, de kommer bara på köpet av min hobby :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0