Rent och fräscht

Igår hann jag städa väldigt mkt så nu är huset helt städat, allt ät tvättar inkl sängkläderna, fönstren är rena och blommorna har fått vatten. Försöker städa igenom allt innan helgen så jag slipper lägga all tid på de då när Danny är ledig :) Ska se om jag hinner tvätta bilen idag med.
 
När jag lagar mat städar jag alltid under tiden. Lägger in allt i diskmaskinen, diskar knivar och torkar av överallt tills maten är klar. Det är så skönt det är städat i köket innan man sätter sig o äter. För de är mkt jobbigare att göra allt det efter man ätit. Så det är bara att lägga in sin tallrik i diskmaskinen så är de färdigt sen :) 
 
 
Stekte ihop potatis, quornkorv, lök, palsternacka och vitlök igår. Va supergott och enkelt! Lite pyttipanna inspirerat :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0