Rycka upp mig

Idag är en sån dag där man bara vill ligga i sängen och äta onyttigt typ och shoppa på nätet.
Är riktigt trött och har noll energi eller lust att göra nåt. Ändå sov jag 8-9 timmar inatt. Sen är det ett sånt sjukt trist väder. Blaskigt och regnigt, men skönt det är plusgrader.

Tycker alltid fredagar är den tråkigaste dagen på veckan för det är då jag har min vilodag och det är då jag är som segast. Att det är alla hjärtans dag idag gör ingen skillnad heller då vi inte brukar fira det så mkt. Blir att man lagar nån god mat men det gör vi ju alltid :) Vi firade knappt vår 5-årsdag heller. 

En sak som har ändrats mkt i vårt förhållande sen Vincent kom är att vi inte är romantiska, myser eller ger så mkt närhet längre. Vi fokuserar inte mkt på varandra och det är inte så mkt kärlek. De blir mest att vi är var för sig, tränar, jag lagar min mat och han sin osv. Han har sin sport medans jag sitter mkt vid datorn.  Inget jag mår dåligt över utan har gillat läget att bara fokusera på mig och Vincent. Men jag vet att vi måste hitta passionen igen för annars kanske man tröttnar på varandra tillslut. De flesta gör slut under småbarnsåren så om man ska skaffa barn är det superviktigt man har ett starkt och tryggt förhållande, annars är de stor risk man gör slut o står där ensamstående. Men vi bråkar inte mkt utan bara glider ifrån varandra då så mkt annat går före. Känns inte som de finns mkt att göra tsm. Han somnar tidigt, i Växjö finns inget kul att göra heller. Speciellt på vintern finns det inget att göra. Hatar verkligen vintern o vill bara ha vår nu. Då blir de mer man gör saker ihop o man är piggare och gladare. Så ge mig vår nu!



Får hoppas en kaffe hjälper



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0