Rygg och biceps video

 
 
 
Mycket bättre kvalite på filmerna med min nya mobil, sen va det ljust väder igår så den andra videon blev bättre kvalite. Men tänk på att välja HD när ni tittar på youtubeklippet, annars är det rätt suddigt, ni ändrar kvaliten om ni klickar på "hjulet" nere i högra hörnet.
 
Det är så kul att titta tillbaka på mina första träningsvideos och nu. I samma övning tog jag 15 kilo i somras, hade säkert kunna ta mer men vet det ändå va rätt tungt, och nu tar jag 45-50 kilo i den första övningen.
Tror musklerna kommer synas väldigt mkt sen i sommar efter jag deffat. Tänkte göra det i april-maj typ.
 
 
 Jag är ingen PT eller har sådär jättemkt erfarenhet så jag har inte en perfekt teknik. Märkte det i slutet av övningarna att tekniken fallerade lite, så får göra färre reps nästa gång. Bra när man filmar såhär så man verkligen kan se sin teknik. Inget jag själv sett innan.
 
 
 


Kommentarer
Linda

Hej!

Jag har just hittat till din blogg. Sökte efter träningsinspiration och din sida är fylld av det så jag kommer att komma tillbaka!
Kram Linda

Svar: Hej! Tack Vad kul du finner den inspirerande :)
Malin

2014-02-24 @ 14:38:18
URL: http://www.iamlinda.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0