Ryggmuskler

Jag har aldrig försökt ta riktiga bilder på ryggen. Eller inte där jag tänker på musklerna. Man ser ju inte ryggen så man kan inte se hur den ser ut när man spänner eller tränar den. Jag vet verkligen inte hur en muskulös rygg ser ut jämfört med en otränad rygg. För alla har ju konturer på ryggen så frågan är om jag har muskler eller om de typ mest är ben haha. Men om man tittar på bilden i somras så tror jag inte de va mkt ryggmuskler där, plus att allt fett lär täckt de isf :) 
 
Men de ser ut som jag fått ett sånt W i mitten av ryggen, tror inte de va där innan, sen börjar de blir mer bulligt jämte axlarna. Tycker det är häftigt med muskler, så coolt man kan forma sin kropp på det viset. Få fram former man aldrig haft tidigare.
 
 
Snygg rygg
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0