Saknad

Igår va jag borta från Vincent väldigt länge. Ca 8 timmar och är nog det längsta jag varit ifrån honom. Och jag kände verkligen att jag saknade han väldigt mkt. Jag har inte riktigt känt det innan för jag har inte varit borta långa stunder innan så man har inte hunnit sakna han. Så jag skulle nog inte klara va borta från han så länge. 

När jag va på gymet såg jag denna bilden på Dannys facebook och kände mig så stolt över vår son och hur fin han verkligen är! 
Han och Danny va o tittade på fotboll, bra han får komma ut lite. Fast nu får han va hemma för han är förkyld för första gången. Näsan rinner hela tiden. Men han är iaf väldigt pigg och pratglad :) Igår va också första gången nån sa Vincent liknar mig, jag kan inte se det men de kanske finns några drag från mig nånstans :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0