Suk och uppsvälld

Va ju på bio igår, tittade på Frost och det va en väldigt bra film. Men den slår inte Madagaskar eller Ice Age :) tycker dock det borde varit mer humor i den. Men den va väldigt välgjord med bra effekter. Såg på tv hur de gjorde den filmen och gud vad mkt jobb det ligger bakom animerade filmer. Bara några sekunder av filmen tar veckor att göra. 
 
Åt naturgodis som vanligt, men åt för fort och för mkt som vanligt så fick mest ont i magen efter och blev rejält uppsvälld. Sen blir jag så trött när jag vräkt så. Sen va jag rätt förkyld så la mig rätt tidigt. 
 
Man märker så väl att kroppen säger emot när man äter för mkt skit. Är ju en hel del socker och salt i naturgodis och väldigt mkt (bra) fetter! 
Ändå äter man när man är mätt :P
 
Eftersom jag skippade ett mål mat igår så åt jag en ordentlig sen lunch efter träningen. Det va såå gott! Torsk i folie, klyftpotatis, grönsaker och spenatsås! Åt för mkt där med hehe :P 
 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0