Sunny day

Vilka vårkänslor man har idag. Fast mars är ju en vårmånad så nu kanske det äntligen börjar bli varmare och soligare. När det är sånthär väder cyklar jag alltid till ställen. Sparar bensin och man gör av med lite extra energi. 

Trots det fina vädret så fick jag en hemsk nyhet idag, min bror ringde vid lunch och berättade att min brorsdotters mamma antagligen kommer dö.. Bara 25 år gammal. Hennes hjärta stannade i helgen och hennes hjärna har varit utan syre en väldigt lång tid. Min brorsdotter är bara 7 år och jag är så ledsen för hennes skull och även hennes mammas familj och min bror. Jag är arg på vården som kunde motverkat detta, hoppas de stäms! 
Man ska inte dö i den åldern, man ska inte bli av med sin mamma så tidigt :'(



Blir iaf träning idag så jag kan rensa tankarna. Sen antagligen promenad i det fina vädret. 


Kommentarer
malin

Nej fy vad hemskt =( jag är 25 år och min dotter 1 år. Hoppas aldrig man behöver gå igenom något liknande. Beklagar verkligen!

Svar: Tack så mkt!
Ne sånt borde inte få hända :(
Malin

2014-02-24 @ 16:33:21
Josse

Nej men usch! Beklagar verkligen.

2014-02-24 @ 21:27:20
URL: http://joeeeee.spotlife.se
elin

Nej fy vad hemskt. Stackars flcka och alla ni andra runt omkring. De får inte hända så tidigt.får man fråga vad som fickhennes hjärta aatt stanna? Eller de bara hände? :(
Styrkekramar.

Svar: Ne det borde inte få hända.. De vet inte exakt varför men hon tog mkt mediciner av olika anledningar och hjärtat klarade nog inte den mängden. Kram
Malin

2014-02-24 @ 21:28:56
Madeleine

Äh men fy vad hemskt!! Beklagar verkligen. Hur går det för henne nu? Ligger hon i koma? Livet är så sjukt, ena sekunden är man här, nästa borta liksom. Ska krama mina vänner och familj extra hårt imorgon!

Svar: Hon dog innan idag. Hon låg i maskin men hjärnan har inte fått syre sen lördags natt så hon va helt hjärndöd. Så det fanns inget man kunde göra. Tycker med det känns så sjukt att man kan försvinna från världen så hastigt. Jag är iaf tacksam nån ännu närmare inte gått bort. Jag kände henne inte personligen men det är ändå hemskt att dö så ung och att att min brorsdotter förlorat sin mamma. Gör det! man ska aldrig ta morgondagen för given
Malin

2014-02-24 @ 21:45:18
Lina

Usch vad hemskt!! Jag var bästa kompis med J när jag va liten o kände henne på avstånd idag.
Så fort livet går, för nån vecka sen träffade jag henne på Ica o nu är hon borta :(

Hon som kämpat för livet så. OM det är så stt läkarna har gett ut medicin som inte är lämpliga tillsammans så är det helt ofattbart!!

Jag lider verkligen med hela hennes familj, hennes dotter och såklart din bror H också.

Ta hand om era nära! Ett ögonblick går fort..

Svar: Beklagar verkligen! Jag kände inte henne personligen men hon är en del av familjen. Hon hade ju en som gav medicin, men tycker de borde göra regelbundna tester osv. Men jag vet inte så mkt hur de ligger till så ska inte säga för mkt. De läskiga är hur personer bara kan försvinna sådär över en natt :/
Malin

2014-02-25 @ 16:54:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0