Svettischhh

Asså denna tröjan från hm går ju verkligen inte använda om man inte vill förgifta alla i ens närhet. Efter en användning så luktar den så mkt svett. Alltså såndär stark vidrig svettlukt som gör att man får ont i luftvägarna när man andas in det. Jag själv får typ ont i halsen av min egen svettlukt när det kommer från denna tröjan. Det blir ju väldigt instängt och denna tröjan absorberar verkligen inte svetten bra som jag tycker träningskläder bör göra. Behöver inte ens träna i den utan att den drar till sig svett som luktar. 
Annars gillar jag den mkt, figurnära med skön kvalite. Sett flera på instagram som tränar i den men de borde väl med få denna lukten?

Jag har inga problem att svettas, gör jag varje pass och det kan rinna från kroppen. Men det luktar aldrig, bara i denna tröjan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0