Svullo

Jag hatar när jag är uppblåst. De få gånger min mage är normal, där jag inte kan blåsa upp den till en ballong är få. Jag brukar inte ha ont i magen så ofta längre, innan fick jag ofta som knivhugg i magen och det värkte, men nu blir den bara uppblåst o stor. 

Nån som vet de finns nåt o ta för uppblåst mage? Tror jag sett nåt på apoteket. 

Såhär va min mage hela dan igår. Men jag går inte sådär avlappnat så den är inte så stor eftersom jag tänker på att inte fylla den med lyft. Men varje gång man andras djupt blir den ju superstor vilket är jobbigt.

Bilderna är tagna precis efter varandra. Så bilden är inte från min graviditet ;)


Kommentarer
Linn

Min mage är likadan, jag har IBS vilket gör att man har jätteont vissa dagar och ibland ser man ut som en blåsfisk. Probimage tror jag ett preparat heter, verkar hjälpa många.

Svar: Undrar om jag haft ibs innan. För innan fick jag ofta ont i magen där man knappt kunde göra nåt. Blir alltid så när jag reser, som knivhugg och kramp i magen typ.

Får läsa om det, tack för tipset :)
Malin

2014-02-17 @ 22:07:27
URL: http://qaskiz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0