Ta vara på lugnet

Vincent har äntligen somnat för en stund sedan. Det va en liten kamp idag. Både jag och Danny är helt slut så vi fick byta av varandra i omgångar. Jag sov bara 6 timmar inatt så ska gå och lägga mig snart. Vill va piggare imån. 
Samtidigt vill man va uppe länge för detta är enda tiden på dygnet där jag verkligen kan slappna av och bara vara(om man räknar bort gymet), men där slappnar jag knappast av haha. 

Är iaf skönt klockan inte är så mycket. Jag njuter iaf av kvällarna när Vincent sover. För på kvällarna innan hans läggdags är han oftast väldigt grinig och jobbig så man är helt slut sen. 


Förstår inte hur jag kan va så hungrig hela tiden. Åt hela denna portionen ikväll men blev inte minsta mätt. Sen blev det ett granatäpple och nu två stora skedar jordnötssmör :P
Beror säkerligen på att min kropp har mkt mer muskler och slukar energi, även i vila. Därför är styrketräning såå bra. Man kan äta som en häst men ändå förbränna det lätt :)

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0