Tan and slim

Jag är i stort behov av färg nu! Väntar på att pengarna ska komma in så jag kan beställa en brun utan sol :P Jag får ju inte föräldrarpenningen föränns den 27e varje månad vilket känns så sent. Men Danny får redan den 22:e så brukar ta av han sålänge ;)
 
Jag kan verkligen inte känna mig fin när jag är blek. Man ser så mycket fräschare och smalare ut med färg. Vissa passar att va vita men jag tycker verkligen inte det passar mig nånstans. Varje gång jag smörjt mig med BUS så känner jag mig mycket smalare och fräschare dagen efter.
Det är synd både kicks och Åhlens BUS inte säljs just nu då det va nåt produktionsfel. Vet inga andra som finns i butik som jag vill betala för. Amazon säljer ju för halva priset så jag får vänta helt enkelt.
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Produktionsfelet på Åhléns BUS är att de har tagit bort det för det testas på oskyldiga djur :(

Svar: Usch de visste jag inte. Tur jag aldrig köpt den från åhlens.
Malin

2014-02-18 @ 23:20:08
URL: http://nattstad.se/natii


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0