That ass

Jag känner att min rumpa blivit större/putigare. Vet inte om det beror på att jag äter mer eller om man bara har "rumpdagar" ibland :P 
För jag har inte ätit såhär så länge än. Men jag kör ju rumpan 3 gånger i veckan ordentligt så det borde ju börja hända saker snart. 

Körde lite knäböj med 20 kilo idag, men jag känner för mkt i knäna och ingen brännande känsla. Utan blir bara andfådd då det är tungt. Kör hellre sumoknäböj med en viktboll som jag sträcker rakt ut. Känns bättre i knäna. 

Här putar jag ingenting utan bara spänner rumpan. Då lyfter den sig ordentligt. 
Skönt med hela salen för sig själv :)

Gott med mjölk till gröten, kanel har jag alltid! Älskar min gröt!
Samtidigt ger jag Vincent sin gröt. Imorse tog det bara 20 min för oss att äta och ge han ddroppar och lactulos :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0