Träna hårt

Känner jag behöver träna ordentligt i helgen. Har unnat mig endel skit och ikväll blir de mer när vi ska på bio ;) 
 
Vill fortfarande ha mina rutiner och känna jag har kontroll över mat och träning. När jag ätit onyttigt i flera dagar känns det som jag tappat kontrollen och disciplinen jag haft. Är väl bara rädd att gå över till mina vanliga kostvanor. För det är mer bekvämt att bara äta de man vill när man är sugen på nåt och inte behöva planera all mat och när man ska äta osv.  Men jag är ett riktigt kontrollfreak så jag mår mkt bättre när jag har kontroll. Sen märker jag att mitt humör är bättre när jag äter bättre. Blodsockret går inte upp och ner och jag är mkt piggare. 
 
 




Kommentarer
Sara G

Hej! Ja, visst mörks det jörtemycket i könslan i kroppen när man stoppat i sig snabbmat/snacks?
Jag rycker det känns jöttekonstigt, man blir både hungrigare och jobbigare i humöret.. Som att tanka bensin i en dieselbil - bara fel!! :p keep up the good work

Svar: ja man märker kroppen säger ifrån. Speciellt när man ätit mkt på en gång. Tur man inte gör det dagligen iaf :) Tack så mkt! :)
Malin

2014-02-01 @ 19:11:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0