Träningsoutfit

Ni har fått se rätt många träningsoutfits :) Jag har så mkt träningskläder nu så jag behöver aldrig känna jag inte har nåt att ta på mig :P Så känner jag däremot ofta när det gäller vardagskläder. Då har jag tydligen inga kläder :)
Men det är såå kul att köpa träningskläder. Men jag har ju alltid en period där jag köper massa av nåt. För ett år sen va det smink, köpte helt nytt smink och nya märken, skoperiod har jag haft, bikiniperiod, träningsperiod. 
Snart börjar väl en ny period där jag kommer köpa massa bikinis haha. 


Snart dax för ett ben och rumppass




Kommentarer
Anonym

Jag är PRECIS likadan ;)

2014-02-01 @ 12:25:26
Mrs V

Hahah, också exakt likadan. Just nu gäller träningskläder men tror jag kommer infalla i bikinisar snart och solglasögon (bara för jag vet det finns några jag vill ha..totalt onödigt men men.. lol)

Svar: Haha de kommer alltid i perioder. Räcker lixom inte att köpa en bikini eller ett par skor utan man ska ha minst 5 haha
Malin

2014-02-01 @ 13:14:34
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0