Typiskt mig

Jag tog mina asstights och stack till gymet iaf ;) tränade bara en timme. Körde chins, biceps och handstående. Ett litet extrapass. Nu är jag helt död o känns som jag har ont överallt. Men jag klarade stå på händer superlänge idag, superkul när man klarar stå länge. Va nog nästan 15 sekunder. Innan tyckte jag att jag behövde spänna hela kroppen som fan för att klara stå men nu känns det lättare om man slappnar av. För när man spänner sig är det svårare att hålla balansen. Ni vet ju hur det är när man tex står på ett ben? När man slappnar av blir det ju mkt lättare. 






Kommentarer
Anonym

Vad är det för grönt du har i shakern?

Svar: Det är aminosyror. Hjälper musklerna återhämta sig fortare under träning. Använder Xtend från gymgrossisten
Malin

2014-02-08 @ 14:09:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0