Uppblåst mage

Sen jag började äta mer kolhydrater efter min deff har jag känt mig allmänt uppblåst, ur form osv. Så jag kommer inte äta nån potatis, pasta, bröd eller nåt sånt förutom några enstaka gånger. Det är inte värt det. Jag blir så sjukt uppblåst. Inte att jag får ont men magen blir verkligen dubbelt så stor om jag slappnar av helt. Den fylls med massa luft. Annars brukar jag inte kunna göra den nåt större nästan, så jag hatar när den blir uppblåst. Kan inte ha tajta toppar o måste gömma mig typ. För vill inte gå runt o se ut som om jag är i 5:e månaden. Så nu är de slut med alla snabba kolhydrater vilket egentligen bara är bra. Får ändå i mig kolhydrater från bönor, linser, grönsaker osv. 






Kommentarer
Josse

Skulle inte gått över lite försiktigare då ist? :) Jag blir likadan men får jäkligt ont också, det är hemskt som tusan!

Svar: Jag äter inte så mkt pasta o sånt, har alltid blivit uppblåst lätt o tror de är bäst o äta så rent som möjligt hela tiden :)
Malin

2014-02-06 @ 13:46:28
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0