Veckans viktigaste pass

Egentligen är dagens pass mitt viktigaste, rumpa och axlar. För det är det jag känner jag vill bygga mest på så det gäller att få kontakt med musklerna och va fokuserad. Vill känna att detta passet gjort nytta så det händer nåt :)
 
Det kommer väl bli mina vanliga övningar, höftlyft, utfall, jägaren, sumoknäböj och höftlyft på boll.

Testade ett par träningsshorts på stadium igår, ett par gråa med rosa kant upptill, de va väldigt snygga men förstora och tyckte rumpan kändes platt och tråkig i dom. Det är inte kul att inte fylla ut kläderna trots det är XS och måste sy in allt. Toppar är lugnt för där vill jag va smal, sen blir det oftast ett tomrum under brösten som trycker ut haha, men det är bara ett lyxproblem. Däremot vill jag fylla ut byxor och shorts bättre, vill inte de ska sitta löst nånstans. Så jag måste bygga större rumpa och ben. Så kvinnligt och snyggt med rumpa och höfter så får bygga så mkt som jag kan :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0